Gezocht… / Looking For…

Ik heb één kaart over voor het bezichtigen van het Huis Van Brienen aan de Herengracht 284, op 22 september a.s. om 11 uur ‘s ochtends.

Wie het eerst ‘komt’, wie het eerst maalt. Oftewel stuur mij een berichtje via het comments vak, of stuurt mij een email. Reiskosten zijn voor jezelf, een kop koffie  en een broodje achteraf kan erbij mij nog wel vanaf.

Zo, als je een grachtenpand wilt zien uit 1728, welke volledig is gerestaureerd in zijn oude glorie, en die zelden toegankelijk is voor het gewone publiek dan weet je wat je moet doen.

I’ve got one extra ticket to visit the Van Brienen mansion on Herengracht 284, on September 22 at 11 AM. Send me a message using the comments below, or send me an email [if you know it]. Travelcosts are for yourself, but a cup of coffee and a sandwich afterwards will be paid.

So if you like to see a canalhouse from 1728 from the inside, which is restored to its former glory, and is seldom open to the public, you know what you have to do.

 

About Peter

I'm a man from Amsterdam, the Netherlands.
This entry was posted in Amsterdam, Architecture, Art, History. Bookmark the permalink.

One Response to Gezocht… / Looking For…

  1. Nina says:

    Wat een prachtig pand! En leuk aanbod! Ik had graag gebruik gemaakt van de opportunity! ..maar ik moet de 22ste in den Bosch zijn om de opslag te openen om 11 uur voor de verhuizing van spullen naar Meesterlijk…

Leave a Reply

